طبق قرار قبلی افراد گروه ساعت یک ربع به ۵ در لوکیشن تعیین شده حضور بهم رساندند؛ پس از خواندن نماز و رسیدن افراد دیگر گروه، گرم کردیم و برای صعود آماده شدیم. 

ساعت ۵ درحالی که هوا هنوز روشن نشده بود و چراغ های شهر زیرپایمان روشن بود و  نمای فوق العاده ای داشت از خیابان کوهسار محله ی حصارک به سمت بالا حرکت کردیم.

نمای غرب تهران از محله‌ی حصارک

مسیر، شیب متوسطی داشت و حدود ساعت ۶:۲۰ به منطقه ای رسیدیم که دارای درخت و پوشش گیاهی بود.

نور ملایم خورشید صبحدم و سایه ی دلچسب ایجاد شده زیر درختان مارا بر آن داشت که اطراق کرده و صبحانه میل کنیم و با انرژی و نشاط دو چندان مسیر را ادامه دهیم.

در مسیر، معارفه را برگزار کردیم تا بیشتر باهمنوردانمان آشنا شویم.

ساعت ۹ کمی توقف کردیم تا استراحتی داشته باشیم.

درختان گردو در ابتدای مسیر بندعیش

جاهایی از مسیر خشک بود و مناطقی دارای پوشش گیاهی بود و توده ی درختان کنار هم رشد کرده منظره ی چشم نوازی را به ما هدیه می داد.

مسیر قله بندعیش

سرانجام ساعت ۱۰:۲۰  به قله صعود کرده بودیم و در آنجا به گرفتن عکس با تابلوی قله و دورهمی و صحبت و خوردن تنقلات مشغول شدیم و پس از آن، فرود از قله را شروع کردیم و ساعت ۱۳:۳۰ در محلی که هم درخت داشت و هم چشمه داشت و جای خوبی برای صرف ناهار بود توقف کردیم و دورهمی املت زدیم و هرکس ناهارش را سر سفره گذاشت و لحظات لذت بخشی را گذراندیم.

 

محل استراحت

ساعت ۱۴:۴۵ وسائل ناهار را جمع کردیم و به سمت پایین حرکت کردیم.

در انتهای مسیر خورشید کم کم درحال پایین رفتن بود و نور و دورنمای حیرت انگیزی را ایجاد کرده بود که ایستادیم و با ویوی شهرزیرپایمان کمی عکاسی کردیم.

غروب خورشید در ابتدای مسیر بندعیش

ساعت ۱۷:۳۰ به همانجایی که شروع به حرکت کرده بودیم رسیدیم و به سرد کردن پرداختیم و پس از یک روز آرامشبخش و پر از سلامتی، به خانه هایمان بازگشتیم.

تاریخ برگزاری: 8مهر 1401

سرپرست: امیرعلی قطبی

مسئول فنی: فاطمه سادات حسینیان

نویسنده گزارش: سپیده سلطانی

به امید دیدار همه شما عزیزان در برنامه های کوهساران

عضویت در خبر نامه

از چه برنامه هایی با خبر شوید؟

آیا می خواهید از انتشار مطالب زیر هم باخبر شوید؟

از چه طریقی با خبر شوید؟

1 + 2 =